Algemene Ledenvergadering 2019

Maandag 25 februari was er jaarvergadering bij Jubilate Deo. Het koor kijkt dankbaar terug op een goed jaar, waarin weer prachtige concerten gegeven mochten worden in steeds weer volle kerken. Ook werden mooie plannen besproken voor de komende tijd voor diverse concerten, waaronder het Galaconcert in het Amsterdamse Concertgebouw ivm het jubileum van onze dirigent Marco den Toom. Na de pauze werden leden enthousiast gemaakt voor de geplande koorreis naar België in 2020.  Momenteel bestaat het grootkoor uit 120 leden, waarvan de jongste net 20 jaar is, en de oudste ruim 50 jaar ouder. Dat maakt het koor ook zo bijzonder; mannen en vrouwen met variatie in stem, maar ook in leeftijd! En eenmaal lid, dan blijft men vaak jaren bij de club.  Een feestelijk moment van de avond was dan ook de huldiging van 3 jubilarissen: Annie Reitsma uit Zeist is inmiddels 25 jaar lid, en Peter Voerman uit Woudenberg en Agnes Breunesse uit Zeist zingen zelfs al 40 jaar hun partij! Ze ontvingen hiervoor een mooi aandenken en een groot applaus!

vlnr: Agnes Breunesse, Annie Reitsma en Peter Voerman
Volg ons nu ook op Instagram: Grootkoor Jubilate Deo (@grootkoorjubilatedeo)